На цій сторінці ви можете ознайомитись із висновками щодо напрямку нашого дослідження і висловити власні думки в коментарях
ГІПОТЕЗА ДОСЛІДЖЕННЯ: вміло підібране слово може мати дуже велику силу: окрилити і надихнути на великі вчинки, зробити лідером і увінчати успіхом. Можна із впевненістю зазначити про те, що слово є силою, якщо воно не пусте. Гостре слово українських письменників, наприклад, вголос говорило про гноблення простого народу. І сьогодні сміливе слово здатне захистити людину, встановити справедливість. Так будемо користуватися словом обережно та влучно, бо воно є великою силою та цінністю! І тільки від людини залежить, як використати цю силу: на зло чи на добро. Можна з упевненістю сказати, що багатьом користувачам сподобались наші презентації, і вони з гордістю популяризуватимуть рідне, милозвучне українське слово.
Під час роботи у проекті ми:
- створили анкету «Про жанри літератури, які приносять найбільшу естетичну насолоду, збагачують, надихають», проводили опитування серед вчителів, однокласників, друзів, аналізували отриману інформацію .
- переглядали варіанти декламування поезії за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=I9gFLyMGDuA та https://www.youtube.com/watch?v=Z4659PjqT0Q, порівнювали їх, визначали загальний настрій поезії.
- ознайомилися з творами поетів – шістдесятників, створили статистичну задачу на тему «Які твори поети – шістдесятники написали у 1963 році».
- розмірковували і аргументували враження, викликані віршем; давали повну характеристику твору, робили умовивід про внутрішні порухи душі ліричного героя, ставили себе на його місце, розмірковували над суттю поезії.
- опрацювали статтю https://zno.if.ua/?p=78 , оформлювали таблицю засобів художньої виразності у творі.
- пояснювали значення протиставлень у творі, виписували їх, на цій основі визначали, яке місце займають протиставлення для вираження основної думки, визначати основні характеристики поезії.
- детально проаналізували картинку https://scontent.fiev13-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13237595_1761012377467165_1569818026845782829_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=3&_nc_sid=9267fe&_nc_ohc=qRTs7El6EgoAX9iTlPg&_nc_ht=scontent.fiev13-1.fna&oh=cb88b5e11a8f3759fdeb8d577e2b7d17&oe=604F5CB4, описали її, розсуджували чи вона доречно передає сенс твору
Ми працювали з твором, виписували цитати з поезії, пояснювали їх значення.
ознайомились із життєвим та
творчим шляхом Ліни Костенко; розкрили жанрове й тематичне розмаїття її творчості; познайомилися з особливостями індивідуального стилю Ліни Костенко; опрацювали ідейно-художні особливості поезій «Страшні слова….», розвинули навички аналізу поетичних текстів, навички аналізу та синтезу.
Немає коментарів:
Дописати коментар