Наші завдання

 Під час нашої діяльності у проекті ми виконуватимемо низку завдань:

-   створити анкету «Про жанри літератури, які приносять найбільшу естетичну насолоду, збагачують, надихають», проводити опитування серед вчителів, однокласників, друзів, аналізувати отриману інформацію .

-  переглядати варіанти декламування поезії за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=I9gFLyMGDuA та https://www.youtube.com/watch?v=Z4659PjqT0Q, порівняти їх, визначити загальний настрій поезії.

  -  онайомитися з творами поетів – шістдесятників, створити статистичну задачу на тему     «Які твори поети – шістдесятники написали у 1963 році».

  - розмірковувати і аргументувати  враження, викликані віршем; дати повну характеристику твору, робити умовивід про внутрішні порухи душі ліричного героя, ставити себе на його місце, розмірковувати над суттю поезії.

  - опрацювати статтю https://zno.if.ua/?p=78 , оформлювати таблицю засобів художньої виразності у творі.

 -    пояснювати значення протиставлень у творі, виписувати їх, на цій основі визначати, яке  місце займають протиставлення для вираження основної думки, визначати основні характеристики поезії.

 - детально проаналізувати  картинку https://scontent.fiev13-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13237595_1761012377467165_1569818026845782829_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=3&_nc_sid=9267fe&_nc_ohc=qRTs7El6EgoAX9iTlPg&_nc_ht=scontent.fiev13-1.fna&oh=cb88b5e11a8f3759fdeb8d577e2b7d17&oe=604F5CB4, описати її, розсуджувати чи вона доречно передає сенс твору

- працювати з твором, виписувати цитати з поезії, пояснювати їх значення.


ГІПОТЕЗА: вміло підібране слово може мати дуже велику силу: окрилити і надихнути на великі вчинки, зробити лідером і увінчати успіхом.



Немає коментарів:

Дописати коментар