Під час нашої діяльності у проекті ми виконуватимемо низку завдань:
- створити анкету «Про жанри літератури, які приносять найбільшу естетичну насолоду, збагачують, надихають», проводити опитування серед вчителів, однокласників, друзів, аналізувати отриману інформацію .
- переглядати варіанти декламування поезії за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=I9gFLyMGDuA та https://www.youtube.com/watch?v=Z4659PjqT0Q, порівняти їх, визначити загальний настрій поезії.
- опрацювати статтю https://zno.if.ua/?p=78 , оформлювати таблицю засобів художньої виразності у творі.
- пояснювати значення протиставлень у творі, виписувати їх, на цій основі визначати, яке місце займають протиставлення для вираження основної думки, визначати основні характеристики поезії.
- працювати з твором, виписувати цитати з поезії, пояснювати їх значення.
ГІПОТЕЗА: вміло підібране слово може мати дуже велику силу: окрилити і надихнути на великі вчинки, зробити лідером і увінчати успіхом.
Немає коментарів:
Дописати коментар