1. Ознайомлювались з варіантами декламування поезії за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=I9gFLyMGDuA та https://www.youtube.com/watch?v=Z4659PjqT0Q , порівнювали їх , визначали загальний настрій поезії.
За результатами ознайомлювались з матеріалами інтерактивного плакату
3. Розмірковували і аргументували враження, викликані віршем; давали повну характеристику твору, робили умовивід про внутрішні порухи душі ліричного героя, ставили себе на його місце, розмірковували над суттю поезії.
За результатами виконали філологічний тест.
4. Опрацювавши статтю https://zno.if.ua/?p=78 , аналізували кожен художній засіб, створювали власні приклади до кожного художнього засобу.
За результатами заповнили артсхему.
5. Пояснювали значення протиставлень у творі, виписували їх, на цій основі визначали, яке місце займають протиставлення для вираження основної думки, визначали основні характеристики поезії.
Немає коментарів:
Дописати коментар