Наші дослідження

 1.  Ознайомлювались з варіантами декламування поезії за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=I9gFLyMGDuA та https://www.youtube.com/watch?v=Z4659PjqT0Q , порівнювали їх , визначали загальний настрій поезії.


За результатами ознайомлювались з матеріалами інтерактивного плакату

Переглянути результат

2. Ознайомлюються з творами поетів – шістдесятників, порівнювали їх художні стилі.


За результатами створили статистичну задачу на тему «Які твори поети – шістдесятники написали у 1963 році», визначили середнє значення написаних творів у цей рік, створили об’ємну гістограму.

3. Розмірковували і аргументували враження, викликані віршем; давали  повну характеристику твору, робили умовивід про внутрішні порухи душі ліричного героя, ставили себе на його місце, розмірковували над суттю поезії.




За результатами виконали філологічний тест.

Переглянути результат

4. Опрацювавши статтю https://zno.if.ua/?p=78 , аналізували кожен художній засіб, створювали власні приклади до кожного художнього засобу.

За результатами заповнили артсхему.

Переглянути результат

5. Пояснювали значення протиставлень у творі, виписували їх, на цій основі визначали, яке  місце займають протиставлення для вираження основної думки, визначали основні характеристики поезії.


За результатами роботи написали есе "Слово - це сила".


6. Ознайомлювалися з картинкою https://scontent.fiev13-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13237595_1761012377467165_1569818026845782829_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=3&_nc_sid=9267fe&_nc_ohc=qRTs7El6EgoAX9iTlPg&_nc_ht=scontent.fiev13-1.fna&oh=cb88b5e11a8f3759fdeb8d577e2b7d17&oe=604F5CB4, описували її, використовуючи протиставлення і художні засобі, розсуджували, чи вона доречно передає сенс твору.

За результатами досліджень ми писали сенкан, завдання було нам подане у вигляді хмари слів.


7. Працювали з твором, виписували цитати з поезії, пояснювали їх значення.


За результатами виконували онлайн - вправу.









Немає коментарів:

Дописати коментар